ja bröllopssäsongen alltså. Och nyss skrev jag ett långt och mycket läsvärt inlägg om helgens övningar, som helt och hållet gått i arbetets tecken. Men, så skulle Nova i säng och när jag kom tillbaka till datorn hade firefox-skitmögwebläsaren hängt sig och hela harangen är för evigt försvunnen eftersom jag obetänksamt nog inte tryckt på publicera. I sammandrag, eftersom jag inte orkar  skriva om: Lördag: årets första bröllopsfotouppdrag med fina brudparet Tobias och Amalia. Vädret stod oss i vanlig ordning bi, vilket jag förstås tackar för. Här följer ett smakprov. Innan jag hunnit hämta andan från bröllopet for jag vidare till Dormer och hotell tylösand, där företagets 150-årsgille skulle dokumenteras. Thomas Petersson dubbeljobbade han med. Först gisledagarna och sen dormer tools, och vi fick en trevlig pratstund innan han en timme försenad fick äntra scenen.
Ja, så typ.

Detta bildspel kräver JavaScript.

