Jag är nästan aldrig sjuk. Delvis förstås beroende på att egna företagare inte blir sjuka, alltså i bemärkelsen att man inte sjukskriver sig. Men också delvis för att jag faktiskt inte blir sjuk särskilt ofta. Men nu har nåt slags domedagsförkylning lägrat sig över Skogsflyvägen. I tre veckor har nåt illasinnat virus levt rövare, fortfarande utan tecken på att ge vika. Men jobba, det måste man förstås göra ändå.
Nu har jag inte så himla mycket att visa i bildväg är jag rädd. Somligt är inte publicerat än, och annat är helt enkelt för trist att blogga. I fredags plåtade jag Galan, Halmstads näringslivs baluns för stans framgångsrika entreprenörer. Var ni där kanske ni finns på bild här. Inte mycket att glo på utomstående annars, men en lite rolig bild blev det i alla fall. Så här ser den ut. Imorron väntar adepterna i Hylte, och jag tror bestämt de ska få lära sig lite kompositionsregler. Vi får väl se hur det går.

