Jag utlovade ju ett potpurri med bröllopsbilder från den gångna sommaren. De kommer. Har av någon anledning inte hunnit plocka ut urvalet än bara. Kommer snart. Tills dess blir det en liten surfbild från häromdan. Brorsan försöker lära sig kitesurfing, och när han var ute i plurret passade jag på att uppfylla åtminstone tre önskningar på en gång. Erik fyller 30 idag och har önskat sig nåt att pryda väggarna med. För egen del ville jag plåta surf från vattnet, så en uppförstorad surfbild till födelsedagen blir ju således rena kinderägget!
Eftersom digitalkameror (eller några kameror alls för den delen) inte gillar saltvatten rotade jag fram min utrangerade gamla Canon eos 1 och stoppade i en Tri-x. På med lånad våtdräkt och sen ut i böljan blå på västra stranden. Lite photoshopjox senare, mest för att få lite flashig färg på verket, och stor utskrift hos snälle Thomas på Expoteket var presenten i hamn. Jag tycker den blev riktigt cool!

