Varbergsjobb åt DN idag. Kul att de börjat ringa igen, verkligen på tiden!
Imorron bär det av till Västergötland på sportjobb, kul det med!
Känner att det här inlägget blir både kort och kass, men är rätt trött efter en sen kväll igår och tidig start idag. Jag kan förresten rekommendera att cykla hem genom skogen på okända skogsvägar mitt i natten. Utan cykellampa. Det går inte fort, men spännande är det! Var och grillade hos kompisar i Holm igår, och eftersom det bjöds på starkvaror tog jag hoj både dit och hem. Räknade förstås inte ut att det skulle vara mörkt när det var dags att trampa hemåt, och eftersom jag fått tips om en genväg mellan Holm och Spånstad var jag ju tvungen att testa den. Det gick bra, men som sagt inte fort.
Innevarande afton bjöd på innebandy följt av kvällsdopp i sjön här i byn. Havsbad i all ära, men att sjunka ner i en helt stilla insjö om kvällen går inte av för hackor. Min vän Fredrik, som jag träffar alltför sällan, var med och modellade. Eller nåt.

Fredrik badar

