Hej igen,
har varit lite dålig på bloggandet sen jag kom hem från staterna. Det har varit mycket av allt, utom om tid.
Några jobb har redan varit i tryck, till exempel landslags-Anders Svensson i Elfsborg, som fyllde 35 samma dag som laget var i stan och knäckte HBK. Taco-imperiet Santa Maria hade lejt ett mexikanskt band för att på vederbörligt vis gratulera gamgubben, så när Svensson kom ut från ombytet stämde sombrerogänget upp i en härlig födelsedagsvisa. Åsså fick han en riktigt rejäl presentkorg med tacogrejer. Inte farligt generad blev han, Anders Svensson! För nästan första gången filmade jag på uppdrag, den här gången åt Aftonbladet. Rörlig bild är svårt som fasen, och jag kan inte säga att jag riktigt tycker det är så kul. Men rörligt är väl framtiden, så det blir väl snart till att gå en kurs eller nåt.
Ett jobb på komikern Thomas Petersson har också hunnits med, men det är inte publicerat än så ni får nöja er med bara en liten feja på honom.
Annars har jag ägnat tid åt dottern och att installera Geten, min nya teknoleksak. Geten är en robotgräsklippare som ska göra skitgörat åt husse. Men Geten är inte mycket att visa på bild, så det blir några nya på lilltjejen istället.Inte lika haj på att klippa gräs, men bra mycket sötare.

