I övermorgon drar jag till USA för en veckas semester/jobb i vilda västern-land. Det börjar nästan bli en årlig (o)vana att åka till Montana känns det som. Så efter den här trippen får det väl dröja ett tag antar jag. Med två barn i koltåldern och knappt det lär det inte bli mycket tid över för slika utlevelser är jag rädd.
I Halmstad pågår just sm-veckan med mästerskap i alla möjliga och omöjliga idrotter och lekar. TT har en reporter på plats, och de vill förstås ha bilder från tävlingarna, så häromdan plåtade jag lite kanot, lite frisbee och en snabb simmartjej. Tyvärr hinner jag nog inte se de lite mer spektakulära grenarna som kanotpolo och submisssion wrestling. Synd.
Här är i alla fall lite ospektakulära bilder från häromdan. Bilden på mig i vattnet när jag plåtar världens snabbaste rodderska Frida Andersson har Jörgen Ahlström på HP tagit.  Bilden på min nacke när jag plåtar frisbeemästarna har Magnus Andersson tagit, och det lite avlånga fotot av mig när jag vinner journalist-sm i längdkast med frisbee har någon annan tagit.
I nästa inlägg som nog kommer lite senare ikväll får ni se bakom kulisserna-bilder från de senaste nätternas filminspelning på Skottorps slott. Det blir nåt annat det.

Detta bildspel kräver JavaScript.

