Hmm, det här blir ju ett knepigt inlägg. Jag kan säga så här: en väldigt rolig händelse var planerad till lite senare i veckan. Än så länge hemlig, men jag lovar att outa den så fort jag får. Och vad händer då? Jo då ringer Greenpeace och erbjuder uppdrag ungefär så långt bort det går att komma i det här landet. Vad göra när en rolig egoboostgrej ställs mot ett spännande uppdrag för en spännande uppdragsgivare? Man åker och jobbar naturligtvis! Än är det inte hundra bokat, men det ser ut att bli av. Återkommer förstås med detaljer.
I lördags begick min minihundkoja bröllopspremiär! Kompisarna Matte och Mia gifte sig och gjorde storslagen entré på festen i min lilla blå. Succén var total! Nu väntar ett digert arbete med att vaska fram guldkornen från fotograferingen och trolla med penslarna i photoshop. Här kommer lite smakprov:

