Idag kvicknade lilltjejen äntligen till efter en veckas feber, matvägran och allmän håglöshet. Två timmars eftermiddagslur så var bustjejen tillbaka på fötter igen. Tack och lov. Och i samma takt som hennes energi kom igen försvann pappas arbetsro ut genom fönstret. Precis som vanligt med andra ord.
Sen har jag faktiskt varit på något slags anställningsintervju idag. Eller nä, intervju är nog inte rätt ord. Mer diskussion om jag vill ha det aktuella jobbet, hur mycket jag ska jobba och vad jag egentligen ska göra. Typ bestäm själv. Inte fel. Inte fel alls.
Skulle sen lägga över lite råbilder på nas-disken som väl har kapacitet för en terabyte eller två, men möttes bara av error. hmm. Vet ju att den börjar bli full och har därför handlat två nya diskar som ska monteras. Kollar utrymmet. Tio komma två megabyte ledigt utrymme kvar. En hårddisk blir nog inte mycket fullare än så va?
Dagens bästa kommentar står kompisarnas dotter Sigrid för. Jag citerar direkt från ansiktsboken:”Han ser ut som en i Trasan och Banarne”.

Vem? Gadaffi förstås (eller om han heter Kadaffi, vem vet)

Hahahaha

