….bröllop i år. Inte vad jag vet i alla fall. Många bokar bröllopsfotograf ett år i förväg för att vara säkra på att få den man vill. Kortaste framförhållet hade jag i vintras, när kollega Jesper snöat inne (fast jag tror mer på att han inte pallade skotta fram bilen) och han hade ett brudpar som väntade i Helsingborg två timmar senare. Eftersom jag just skottat fram v50:n var det ju bara att ladda och dra. Och rätt bra blev det också!
Här är i alla fall lite bilder på Niclas och Marianne, som gifte sig för några veckor sedan. Som boende i trakten fick de specialtillstånd att ta sina bilder på makalöst vackra Vargaslätten. Bara att tacka och ta emot!
När ni kollat färdigt på de bilderna föreslår jag att ni surfar in på svt play och kollar dokumentären om Obamas fotograf. Mycket intressant att se hur de jobbar i maktens absoluta epicentrum!

Detta bildspel kräver JavaScript.

