Ja, så heter Readers Digest på svenska, och dem hjälpte jag med ett fotojobb i Halmstad idag. Visste knappt att den gamla ärevördiga publikationen existerade längre, men det gör den uppenbarligen. Kul! Hur de hittade mig vet jag förstås inte, men jag gissar att det har med att göra att google börjat gilla mig. För nån månad sen återfanns http://www.andersa.com ungefär på sidan fjorton om man fnulade i sökorden fotograf följt av halmstad. Inte bra. Men sen har ju ni, kära läsare, genom era trogna besök på bloggen gjort att andersa.com åkt rakethiss ända upp till förstasidan! Så fortsätt läsa, by all means 🙂

Här kommer hursomhelst ett par bilder från gårdagens shoot med Anders Ilstam, fd styrelsegubbe på ett företag som heter Munters.

Detta bildspel kräver JavaScript.


Imorron är det dags för årets sista bröllopsfotografering. Eftersom mina vänner Niclas och Marianne bor i Mahult har de fått lov att ta sina bilder på fantastiska Vargaslätten. En värdig final på en fin bröllopssäsong. Bilder kommer givetvis vad det lider.

