Ja, alltså det här är inte den del av min fotoskola (som jag förstås borde uppdaterat för länge sen, förlåt förlåt), utan faktiskt en fråga till er, kära läsare. För jag vet då rakt inte. Var på reklambroschyrjobb i Hamneda idag, och hjullastare och grushögar ser oftast ut som… grushögar och hjullastare. Nåväl, det hela avlöpte väl hyfsat okej vill jag påstå, så hoppas kunden också blir nöjd. Bjussar på en liten pimpad grushög att glo på.
För övrigt tycker jag myndigheterna i Nigeria jobbar väl långsamt. Imorron väntar minst tre sprutor och två profylax inför den stundande resan. Vet att syrran och Andreas håller på att smälla av i längtan efter sin dotter som de ju inte fått träffa än. Hoppas, hoppas det blir snart…. Och  har någon av er varit i Nigeria förut tas alla tips och råd emot med tacksamhet. Själv har jag inte varit ens i närheten förut….

grushög, typ 0-50 eller nåt.

