Usch, idag hände det som man hoppas aldrig ska hända. Ja, gånger två faktiskt. Först upptäckte jag att jag bokat in två bröllop samma dag i augusti. Ett i Skavböke och ett i Steninge. Samtidigt. Inte bra. Utan min iSync:ade iCal skulle mitt liv inte bestå av mycket ordning, och eftersom jag för en gångs skull missat att lägga in det förstnämnda i datorns kalender var det upplagt för elände. Tur i oturen att jag upptäckte det idag, och inte genom ett telefonsamtal den 7 augusti mitt i den ena plåtningen enligt typen:

– Hej, var är du? Vi väntar ju här och skulle börja fotografera nu!  Det hade varit riktigt, riktigt illa. Nu lyckades jag få fatt i trygge Patrik Leonardsson, som lyckligtvis kunde hoppa in som ersättare och rädda dagen. Tack Patrik!
Tråkighet nummer två bestod i att en god vän berättade att han och frun ska skiljas. Mycket tråkigt för oss, så hoppas att det åtminstone blir bra för dem.

Slutligen en liten bild på min lilla ögonsten, som just kommit på att det är rätt funky att stå istället för att sitta.Då kan man ju dessutom spana in farsan när han pysslar i trädgården.

Kolla, står själv!

